Falcks Personaleforening byder velkommen til den årlige ge-
neralforsamling, der foregår i Koldinghallerne, Ambolten 2 – 6,
6000 Kolding.
Generalforsamling kl. 13.00.
Jubilæumsfesten afholdes på samme adresse kl. 18.00.
Indkvartering sker på diverse hoteller, feriecenter samt i hyt-
ter. Der vil, efter sædvanlig praksis, være bustransport til og
fra hallen. Der er plads til 1800 deltagere, så vent ikke med at
tilmelde dig til sidste øjeblik.
Vi gør opmærksom på, at der
ikke
må ryges indenfor – dette
gælder både indkvartering samt i hallen.
Såfremt der ønskes overnatning fra fredag til lørdag kan over-
natningsstedet kontaktes for booking og afregning. Her skal
oplyses reference ”falckpf” ved booking.
Dette sker
ikke
via Falcks Personaleforening.
Betaling til de forskellige arrangementer sker via løntræk for
ansatte. Veteraner vil få tilsendt girokort.
Tilmelding foregår via Falcks Personaleforenings hjemmeside
www.falckfp.dk fra den 23. januar kl. 09.00 til 10. februar kl.
16.00
Alle der tilmelder sig får omgående en mail som bekræfter de-
res tilmelding. Senere vil deltagere modtage en mail med ved-
hæftet PDF med kupon til generalforsamling.
De deltagere der vælger arrangementet med fest og overnat-
ning får yderligere oplyst, hvor de skal overnatte.
Vær opmærksom på, at bekræftelsen bliver sendt til den e-
mail, der indtastes ved tilmelding.
I tilfælde af afmelding opkræves et gebyr på kr. 100,- pr. per-
son. Ved afmelding efter 16. marts 2012 refunderes deltager-
gebyret ikke.
Stationer/afdelinger opfordres til at arrangere samkørsel ved
evt. at leje en bus. Hvis to eller flere stationer går sammen om
transport, kan der søges om tilskud,
til medlemmer af Falcks
Personaleforening
, fra Falcks Personaleforenings Velfærds-
udvalg.
Såfremt der skal ydes tilskud, skal der være min. 12 ansatte
deltagere med i bussen. Den, der står for samkørslen skal ud-
fylde en S-ansøgning, der kan rekvireres på www.falckpf.dk el-
ler Falcks Personaleforenings kontor på tlf. 66 19 20 45 alle
hverdage mellem 9.00 – 14.00.
Deltagerlisten vedlægges ansøgningen.
Originale regninger/bilag på transporten indsendes straks ef-
ter arrangementet.
På en S-ansøgning kan der ydes op til kr. 150,- pr. ansat, der del-
tager i denne transport og som er medlem af Falcks Personale-
forening, dog maks. kr. 15.000,-
Beskrivelse af diverse arrangementer
Husk at markere hvilke arrangementsnumre du/I skal deltage i.
FALCKS PERSONALEFORENINGS
Generalforsamling og
75 års Jubilæumsfest
14. april 2012
1. arrangement
– Ankomst lørdag
– Aftenfest med festmenu
Øl/vin/vand ad libitum hele aftenen
– Morgenmad søndag
– Linned og håndklæder er inkl
2. arrangement
– Aftenfest med festmenu
øl/vin/vand ad libitum hele aftenen
NB. ingen overnatning til dette arrangement.
3. arrangement
– Falcks Personaleforenings generalforsamling lørdag kl.
13.00
Pris pr. person kr.
500,-
Pris pr. person kr.
300,-
Pris pr. person
gratis
FALCKEN · 5