Page 6 - Demo
P. 6
FALCKS PERSONALEFORENINGS %u00c5RSFEST 2025 Indkvartering sker p%u00e5 diverse hoteller i omr%u00e5det. Efter s%u00e6dvanlig praksis vil der, for de overnattende g%u00e6ster, v%u00e6re bustransport til og fra hallen. VORES ALLE SAMMENS FESTDet er vores opfattelse, at vi skaber den bedste fest ved at efterkomme vores medlemmers %u00f8nsker. S%u00e5 alle medlemmer, s%u00e5fremt det er muligt, kommer til at sidde sammen med dem, de %u00f8nsker. Samt at de overnattende g%u00e6ster kommer til at bo sammen eller i n%u00e6rheden af dem, de %u00f8nsker. Derfor beder vi jer genneml%u00e6se nedenst%u00e5ende inden I tilmelder jer %u00e5rsfesten.IndkvarteringHvis man deltager alene i festen og %u00f8nsker at overnatte p%u00e5 v%u00e6relse med en kollega bedes dette noteres i bem%u00e6rkningsfeltet.V%u00e6r opm%u00e6rksom p%u00e5, at det kun er medlemmers navne man skal notere %u2013 ikke ledsagernes. BordplanMan vil altid blive placeret sammen med sin ledsager, hvis man tilmelder to deltagere til %u00e5rsfesten. Som vi startede med sidste %u00e5r, vil man skulle tilmelde sig ved den station/afdeling, man %u00f8nsker at sidde med. Dvs. man skal IKKE notere, hvilken station, man er ansat p%u00e5, men i stedet stationen/afdelingen, man %u00f8nsker at sidde sammen med.Det er IKKE muligt at %u00f8nske at sidde sammen med specifikke deltagere. Man vil blive placeret sammen med den station/afdeling, man har valgt p%u00e5 tilmeldingen, sammen med hele den gruppe af deltagere, der har valgt netop denne station/afdeling. Rent praktisk, vil der v%u00e6re et bordkort med fx 20 deltagere til station 2501. Der vil s%u00e5 v%u00e6re afsat 20 pladser til denne gruppe, som selv s%u00f8rger for at fordele sig p%u00e5 de 20 pladser.Bekr%u00e6ftelse p%u00e5 tilmeldingN%u00e5r man har tilmelder sig p%u00e5 hjemmesiden skal man bekr%u00e6fte, at man har l%u00e6st, at tilmeldingen f%u00f8rst er g%u00e6ldende, n%u00e5r man har en mailbekr%u00e6ftelse fra Falcks Personaleforening. Hvis man ikke modtager denne bekr%u00e6ftelse skal man straks tage fat i sekretariatet. Hvis man ikke g%u00f8r dette inden 31. januar 2025 %u2013 og man ikke har en mailbekr%u00e6ftelse p%u00e5 tilmeldingen%u2013 ER MAN IKKE TILMELDT!De deltagere, der v%u00e6lger arrangementet med fest og overnatning vil modtage en mail senest 1. april 2025 med besked om, hvor de skal overnatte.BetalingBetaling til de forskellige arrangementer sker for de ansatte via l%u00f8ntr%u00e6k i april l%u00f8nnen. Veteraner f%u00e5r tilsendt faktura.Samk%u00f8rselStationer/afdelinger opfordres til at arrangere samk%u00f8rsel ved evt. at leje en bus. Hvis to eller flere stationer g%u00e5r sammen om transport, kan der s%u00f8ges om tilskud, til medlemmer af Falcks Personaleforening. S%u00e5fremt der skal ydes tilskud, skal der v%u00e6re min. 12 medlemmer med i bussen. Den, der st%u00e5r for samk%u00f8rslen skal udfylde en S-ans%u00f8gning p%u00e5 www.falckpf.dk.Deltagerlisten uploades sammen med ans%u00f8gningen eller sendes til fp@falckpf.dk m%u00e6rket med %u201dS-ans%u00f8gning til %u00c5rsfest%u201d, samt kontaktpersonens telefonnummer i emnefeltet. Originale regninger/bilag p%u00e5 transporten indsendes straks efter arrangementet. P%u00e5 en S-ans%u00f8gning ydes der op til kr. 200,00 pr. medlem af Falcks Personaleforening, dog maks. kr. 15.000,00OBS: Bem%u00e6rk, at borde/pladser tildeles p%u00e5 en ny m%u00e5de! L%u00e6s derfor venligst dette afsnit EKSTRA grundigt igennem!Falcks Personaleforening byder velkommen til %u00c5rsfest 2025. %u2013 Festen afholdes l%u00f8rdag den 26. april 2025 kl. 18.00 for medlemmer og deres ledsagere i Odense Congress Center %u2013 OCC, %u00d8rb%u00e6kvej 350, 5220 Odense S%u00d8.6 %u2022 FALCKEN